Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

sobota, 13 lipca 2013

Wyjazdowa fotorelacja!

W końcu jestem! Wyjazd minął mi baaardzo fajnie, cieszę się, że mogłam spędzić czas w miłym towarzystwie.  Zrelaksowałam się, opaliłam.. Czas spędzałam raczej aktywnie :P wycieczki rowerowe, basen, shopping(!) Atmosfera super, grille, filmy, zabawa z sunią - pies "obronny" kanapowiec:D taka pieszczocha! Teraz tylko czekać do kolejnego wyjazdu, już nie będzie chillu :D szykuje się party hard! :D A Wam jak minął tydzień ? 






Zdjęcia oczywiście zrobione przez mojego osobistego fotografa D. który już się podszkolił i jego zdjęcia są nawet ostre :D a niektóre bardzo ładne :)
Moja nowa psiapsiółeczka! :D



No i na koniec seria samochodowa :D 

Jutro wrzucę moje dzisiejsze zakupowe łowy :) jestem bardzo zadowolona, w sumie to są chyba ostatnie zakupy przed Bułgarią:)
Monia


14 komentarzy:

  1. To wspaniale, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia,widac ze byl pelen relaksing;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mega ładnie wyglądałaś;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezus Maria! Twój pies mnie przerazil :D Boję się ich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie moja sunia :D a mojego chopa ;d a raczej jego rodziców :P
      też się bałam w pierwszej chwili, ale przekonałam się, że jest z niej wielki pieszczoch!:D

      Usuń
  5. Chciałabym mieć takiego psa.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to zdjęcie w lusterku jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju, jaki duży pies. umarłabym na zawał przebywając w jego towarzystwie. potwornie boję się psów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się jej bałam przez pierwsze parę minut bo mój D. naopowiadał mi, że gryzie ;P a tu się okazało, że się z nią baaardzo zaprzyjaźniłam :D

      Usuń
  8. Czyli wszystko poszło fajnie i zgodnie z planem :) Sunia jest rewelacyjna, miałam kiedyś Dobermana miał na imię Rocky, ale byłam bardzo mała. W każdym razie piękne psy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że fajnie spędziłaś czas :) Pogoda Ci dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny piesek ja tez kiedys mialam dobermana, ale musiałam oddać bo przeskakiwał przez wysoki płot i ganiał ludzi.

    OdpowiedzUsuń