Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

niedziela, 7 lipca 2013

Wzorzyste paznokcie

Wczoraj pisałam, że planuję ozdobić swoje paznokcie ;P i nie wiem czy jestem z efektu końcowego zadowolona, chyba bardziej odpowiadała mi pierwotna wersja bez udziwnień i szczerze jestem skłonna do niej wrócić...:P Ale pokażę Wam co stworzyłam.




Tak na nie patrzę to jest więcej niż pewne, że się pozbędę tego lakieru :D kurcze to co miałam w głowię zanim pomalowałam nieco odbiega od tego jak wyszło na paznokciach :D do tego lewa ręka jest tragiczna :D haha pominę fakt, że mam nowy pomysł na pazurki :P
Wieczorem wbiję z fotorelacją weekendową.
[edycja]
Za namową mamy postanowiłam je jednak zostawić! :D
Miłej niedzieli!
Monia


9 komentarzy:

  1. Dobrze, że zostawiłaś bo są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, baw się dobrze :*
    Ładnie Ci wyszły paznokcie! Podobają mi się takie wzorzyste, ale nie chciałaby mi się tyle robić... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, latem można szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mam konkurs więc zapraszam do wzięcia udziału :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu chciałaś je zmazać, ja bym takich w życiu prawdopodobnie nie zrobiła. A uwielbiam indiańskie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam zdobić paznokcie!
    azteckie wzory zawsze mi się podobają :) super.

    OdpowiedzUsuń