Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

czwartek, 15 sierpnia 2013

TAG: 50 faktów o mnie

Spodobała mi się ta zabawa więc postanowiłam zrobić ten TAG. :) Mam nadzieję, że nie zanudzę ! 

1. W przeszłości miałam masę blogów, ale żadnego nie umiałam regularnie prowadzić, co prowadziło do ich zaniedbania, a z czasem usunięcia. Ten blog jak na razie trzyma się dobrze:P
2. Jestem jedynaczką. Za dziecka nie chciałam mieć rodzeństwa, aktualnie jest mi trochę przykro, że jestem sama, aczkolwiek zawsze byłam zdania, że jak rodzeństwo to starsza:P
3. Mam 9-letniego perskiego kota, który zwie się Tomi (inspiracja Tom&Jerry czyli jedna z ulubionych bajek). Wcześniej miałam rybki, dwa chomiki, papużkę nimfę i królika.
4. Mając około 7 lat zaczęłam jeździć konno. W klasie maturalnej zaczęło mi brakować czasu przez co skończyła się regularna jazda. Mimo wszystko cały czas mnie ciągnie do jeździectwa i chcę do tego wrócić.
5. Uwielbiam swoja datę urodzenia. 08.08 to wdzięczna data :P pamiętam swoje huczne świętowanie 16 urodzin, które miały miejsce 08.08.08 <3
6. Przechodziłam przez różne etapy "buntu" w swoim życiu - między innymi ogoliłam głowę na fryzurę "małpkę" - przód grzywka i pejsy reszta głowy jeżyk. Słuchałam punka i obracałam się w towarzystwie skinheadów :D pozytywnie wspominam te czasy.
7. Z tamtego okresu zostało mi to, że jestem patriotką, nawet trochę bardziej nacjonalistką, jednak odkąd mam studia, treningi i chłopaka moja aktywność "pro patriotyczna" się zminimalizowała, lub wręcz zanikła i pozostały ideały "w sercu".
8. W październiku minie 2 lata odkąd regularnie trenuję MMA :) Od tamtego momentu dużo wydarzyło się w moim życiu i jest to jeden z lepszych okresów mojego życia. Poznałam wielu wspaniałych ludzi, bez których wręcz nie umiem żyć. Już pominę fakt, że w klubie poznałam mojego obecnego chłopaka:) Nigdy nie startowałam w żadnych zawodach, może w następnym sezonie się sprawdzę:P
9. Mam jedyną 100% przyjaciółkę, która jest moją kuzynką - co za tym idzie znamy się od maleńkości i mimo wielu sytuacji, które próbowały nas poróżnić dalej trzymamy się razem.
10. Studiuję socjologię - bo interesuje mnie ta nauka (oprócz kwestii związanych z całą masą nudnych opisów badań socjologicznych). Po obronie licencjata chcę iść na magisterkę - przy czym po skończeniu studiów chcę się przyjąć do policji:P

11. Przez około 7 lat nie jadłam mięsa. Ze wzgląd na zdrowie jadałam ryby. Drobiu i mięsa czerwonego nie ruszałam. Co za tym idzie żadnych produktów z żelatyną albo tłuszczami zwierzęcymi też nie. Kierowałam się wartościami etycznymi. Jestem przeciwniczką niehumanitarnego traktowania zwierząt.
12. Jestem rekordzistką podchodzenia do egzaminu na prawko - zdałam za 9 razem (01.09.2011). Uważam się za dobrego kierowcę, lubię jeździć autem, ale na egzaminach kiedy przyszło wyjechać na miasto zjadał mnie ogromny stres - matura i pisemna i ustna nie powodowały u mnie takich nerwów jak egzamin na prawko.
13. Jestem totalny antymózg matematyczny. Przez końcówkę gimnazjum i przez całe liceum ciągnęłam dzięki korepetycjom.
14. Umiem pływać i to nawet dobrze, ale nigdy nie umiałam nauczyć się skakać na główkę. 
15. Nigdy nie miałam włosów czarnych ani blond. Długo farbowałam na ciemną czekoladę, a później zaczęłam przechodzić w czerwień - dodam, że nie rozjaśniałam włosów - nieco czasu i cierpliwości, a kolor jest taki jak chciałam. Dodam, że naturalne mam hmm ciemny blond/jasny brąz = mysi.
16. Dwa razy miałam krótkie włosy, o pierwszym razie wspominałam w punkcie 6., a drugi raz inspirowałam się krótką fryzurą Rihanny z 2008 roku :D Trochę potem żałowałam, ale odkąd zaczęłam zapuszczać tak zwykłe podcięcie końcówek jest dla mnie tragedią..
17. Na 18 urodziny dostałam od rodziców wymarzoną lustrzankę. Lubię robić zdjęcia, ale nie nazywam się profesjonalistką a pasjonatką. Czasami robię sesję kumpelą, bo to po prostu lubię. Zresztą.. sobie też lubię robić "samostrzały". 
18. Od zawsze lubiłam rysować.. tworzyć! Ale nigdy nie podjęłam żadnych kroków, żeby hmm ulepszyć swoje umiejętności, lub np uczyć się w tym kierunku. Robię postępy, ale nikt mi w tym nie pomagał i nie pomaga. Jak czegoś nie wiem to pytam się wujka google. :)
19. Zawsze chciałam robić tatuaże, ale nie umiałam i nie umiem nazbierać na maszynkę. Pozostaje mi tylko projektowanie wzorów dla znajomych :) 
20. Sama mam dwa tattoo. Pierwsza była kokardka na lewym biodrze, biało czerwona:) pewnie domyślacie się dlaczego (niestety moja skóra odrzuca biały barwnik..). Po roku przyszła pora na różę na łopatce. Czy żałuję któregoś ? W sumie nie, ale nie wiem czy drugi raz zdecydowałabym się na tą różę, może wybrałabym jakiś delikatniejszy i mniejszy wzór na to miejsce.. Z założenia chciałabym jeszcze jakiś tattoo, chociaż nie mam pomysłu, ale ku uciesze moich rodziców mój D. pilnuje mnie żebym tego nie robiła.

21. W liceum zaczęłam palić - wcześniej byłam wielką przeciwniczką papierosów, a tu co się stało ? Sama zaczęłam. Paliłam przez ponad 3 lata. W sumie rzuciłam przez treningi i jestem bardzo zadowolona z tej decyzji. Co prawda jeszcze rok temu w wakacje epizodycznie zdarzyło mi się zapalić, jednak całkowicie do nałogu nie wróciłam. W tej chwili jestem "czysta" i znowu stronię od fajek.
22. Kiedyś praktycznie co weekend byłam na jakiejś imprezie, w tej chwili prowadzę bardzo spokojny - sportowy tryb życia. Przy D. się uspokoiłam i wydoroślałam. Czuję się z tym naprawdę dużo lepiej. Przynajmniej nie marnuję tyle kasy na używki co kiedyś.
23. Jestem dużym zazdrośnikiem.
24. Bywam pyskata, bezczelna i wredna. Można by rzec, że czasami mam niewyparzony język.
25. W sytuacjach nerwowych często wybucham płaczem. Płacz jest u mnie reakcją na duży stres. 
26. Ale też jestem wrażliwcem, filmy nawet bajki i wzruszające sceny powodują u mnie płacz. Nie wspomnę o filmach, które dotyczą krzywdzenia zwierząt..
27. Nie lubię dzieci, tzn. może inaczej - niańka była by ze mnie marna. Ale w przyszłości chcę zostać matką :)
28. W tej chwili najważniejsze jest dla mnie skończenie szkoły, potem znalezienie pracy i dopiero w tym momencie mogę zakładać rodzinę. Chcę zapewnić swojej rodzinie stabilność i dobry byt. 
29. Bywam egoistką, może przez to, że jestem jedynaczką. Ale w dużym stopniu udało mi się wyzbyć egoizmu.
30. Nie lubię niedopowiedzeń. Jestem kobietą i muszę mieć wszystko na tacy. W przeciwnym wypadku w mojej głowie rodzą się niestworzone scenariusze.
31. Nienawidzę zdrady. Nie toleruję tego. 
32. Lubię czytać książki. Moim ulubionym wydawnictwem jest Fabryka Słów. A tak to sięgam po kryminały, komedie/parodie.
33. Lubię angielski. Może jeszcze nie umiem biegle się nim posługiwać, ale w jakimś stopniu do tego dążę. Nie mam blokady żeby się posługiwać językiem angielskim. Niemieckiego uczę się od podstawówki, a prawie nic z niego nie umiem, nie lubię go i mam blokadę. Chcę nauczyć się hiszpańskiego.
34. Zwiedziłam całkiem sporo krajów przy czym moim marzeniem jest Hiszpania, Portugalia i Zjednoczone Emiraty Arabskie ! :D
35. Kocham szpilki. Od niedawna spinam się w sobie i zaczynam coraz częściej w nich chodzić - zresztą moja kolekcja się w dosyć szybkim tempie powiększa. Chodzić umiem, kwestia przyzwyczajenia stopy i wyzbycia się "bólu" :)
36. Raz miałam gips. Skręciłam kostkę idąc na trening. Schodziłam z chodnika i podwinęła mi się noga, niestety szyna na 3 tygodnie. Już pominę fakt, że miałam wtedy moją pierwszą zimową sesję..
37. Uwielbiam gotować. Mam to chyba po rodzicach. Lubię sięgać po nowe egzotyczne smaki i próbować kuchni świata.
38. Jak już mowa o gotowaniu to muszę napisać, że piec też kocham. Szczególnie dla kogoś.
39. Jestem uzależniona od słodyczy -,- niestety...
40. Piję dużo wody mineralnej - koniecznie niegazowanej.

41. Uwielbiam zieloną herbatę. Piję minimum raz dziennie. Czerwoną też bardzo lubię. Już nawet nie chodzi o ich właściwości "odchudzające" a o walory smakowe:)
42. Kiedyś piłam dużo kawy. Minimum 2 razy dziennie. Do tego czarna, duża i bez cukru. Aktualnie kawę wypiję, ale to np do deseru. 
43. Chciałabym mieć psa, ale to tylko wtedy gdy miałabym dom, w mieszkaniu nie. Wymarzony to nowofunland, doberman lub buldog amerykański.
44. Kiedyś miałam dużo kolczyków. Jeden z najdziwniejszych to był septum (w przegrodzie nosowej), który de fakto bardzo lubiłam. Miałam przez niego problemy w liceum..;]
45. Lubię wszelkiego rodzaju naszyjniki, bransoletki, kolczyki - ogólnie dodatki. Zawsze ich mało. Jak przychodzi co do czego to nie umiem się zdecydować co ubrać:D
46. Zawsze muszę mieć przy sobie gumy do żucia, od co takie zboczenie :D i zawsze są to zielone orbitki w opakowaniu x25 lub większe.
47. Nie lubię koloru zielonego.
48. Marzy mi się posiadanie w pokoju dużej szafy i toaletki <3
49. Przed jakimkolwiek dłuższym niż jeden dzień wyjazdem sporządzam listę rzeczy, które mam ze sobą zabrać. 
50. Nie mam lęku wysokości, jednak mam lęk "katastroficzny" nie wiem jak to się nazywa, w każdym bądź razie boję się, że np coś się zepsuje a to zaważy na moim życiu itp. No i niesamowicie boje się pająków...

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ! Bo tak na to patrzę to sporo mi tego wyszło. Ale nie umiałam krócej :P A zdjęcia z ostatniej sesji z kumpelą. Tzn ja jako fotograf, a moje fotki to bardziej efekt uboczny ;) Miłego dnia !
Monia

18 komentarzy:

  1. Piątka za socjologię, co ja bym zrobiła bez tej nauki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem patriotką. i bardzo boli mnie krzywda zwierząt. fajnie, że nam o sobie opowiedziałaś :) ja nie lubię koloru żółtego

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam biżuterię i kocham szpilki!!;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie ognista dusza.
    W sumie jakoś nie zdziwiło mnie to że kiedyś miałaś krótkie włosy i kolczyka w przegrodzie nosowej.
    Dobrze że chociaż już nie palisz.. ja jaram jak głupia czasem ale cii...
    Też jestem zazdrośnicą, a zdrada to dla mnie coś czym bym sobie prawdopodobnie nie poradziła nigdy.
    Wzruszam się na bajkach a co.
    No i to co mi się najbardziej spodobało to zamiłowanie do zwierząt <3 ogromny plus.
    Znowu napiszę referat więc może już skończę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. MMA.. fest baba z Ciebie :)

    doszłam do wniosku, że też mam lęk katastroficzny... nigdy nie zdawałam sobie z tego sprawy, ale faktycznie - wsiadam do samolotu z myślą że coś się wydarzy, nie wejdę na karuzelę i tak dalej...

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, barwna z Ciebie postać ;d z matematyką mam identycznie ledwo ciągnę ;/ z pająkami oraz blogami mam tak samo ;C

    Ogólnie interesująca z Ciebie osoba :) Ciekawie piszesz bloga, dodaję do obserwowanych blogów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie lubię mówić o sobie może dlatego jeszcze tego tagu nie napisałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie za obserwowanie mojego bloga :* Będę do Ciebie wpadała, jeśli chcesz to informuj mnie o nowych postach u siebie a na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesli chodzi o egzamin na prawko najwazniejsze ze zdany ;)
    bardzo milo spedzilam czas czytajac ten tag
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy 6 fakcie się uśmiechnęłam :D Dlaczego nie ma zdjęcia z tamtego okresu ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wrzucę :D przy poście dotyczącym moich fryzur życia :D

      Usuń
  11. także jestem jedynaczką:) i ze mnie też jest kiepska niania, wszystkim odradzam zostawianie ze mną dzieci:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. ;-)
    Duża zmiana u Ciebie nastąpiła, gdy poznałaś swojego chłopaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie zainteresowałaś mnie swoją osobą :). Widzę też dużo rzeczy podobnych do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maniek:P uwielbiam ten wpis:P !!!!!!!!!!!!!! Wiele z tych rzeczy wiem, ale o prawku mnie zaskoczyłaś Blogerko:P
    mój blog zdycha :D moje życie kwitnie:D ot taki paradoks:P Buziaki
    Justin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha no widzisz :D wstydziłam się o tym mówić:(
      No i grunt, że życie kwitnie a nie tam blog.. :D

      Usuń
  15. Czekam na zdjęcia z okresu buntu :D

    OdpowiedzUsuń