Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

poniedziałek, 21 października 2013

Recenzja: Yankee Candle Strawberry Buttercream

Dzisiaj recenzja innej kompozycji zapachowej Yankee Candle! 
Strawberry Buttercream


Przyznam szczerzę, że ten zapach mało przypomina mi truskawki z bitą śmietaną :) Jest baaardzo słodki, za długo palony może okazać się męczący.
Przyznam szczerze, że kojarzy mi się lekko z zapachem do auta.
Nie można z nim przesadzić, bo staje się mdły.

Ten zapach będę paliła rzadziej, jest intensywny i bardzo słodki.
Jak dla mnie nie nadaje się na co dzień, a raczej "od święta" :)
Truskawki są na drugim planie w tym wosku, a to dla mnie minus.


16 komentarzy:

  1. A po etykiecie i nazwie tak fajnie się zapowiadaj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Cię nie oczarował. Ostatnio zaopatrzyłam się w cztery nowe woski i już nie mogę się doczekać palenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam, że jest nieco mdlący, ale i tak chętnie bym go wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O patrz nie spodziewałam się, że skojarzy Ci się z zapachem do samochodu haha. Może gdyby bardziej się te truskawki przebiły:)
    A i śniłaś mi się. Stałaś za barem, który był remontowany a ja miałam go przejąć. Patrzyłaś na mnie wielkimi, szeroko otwartymi oczami, patrzyłaś patrzyłaś i nic. I już. Hahaha wiem, nienormalna jestem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam YC ! Ten zapach jeszcze niestety nie znalazł się w moich zbiorach , ale planuję go zakupić kolejnym razem : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie pachnie ładnie, chociaż narazie wąchałam go tylko przez folijkę :P Być może inaczej pachnie palony :) Ale to się przekonam jak go zapalę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten wosk ale jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu. Ale jest tyle rodzai zapachów, że nie ma co płakać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu akurat nie znam,ale nie przepadam za bardzo słodkimi

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam YC! : )
    Masz prześliczną szatę graficzną bloga, zazdroszczę! : )
    Buziaki i pozdrawiam : ) :*

    OdpowiedzUsuń