Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

piątek, 15 listopada 2013

Kocie łapki czyli drugi tydzień w Paznokciowym Klubie! + TAG

Tak jak obiecałam tak jestem! :) Pazurki do klubu. Kurcze dochodzę do wniosku, że o tyle o ile na kartkach rysuję całkiem dobrze, tak z paznokciami mi nie idzie..:P
Drugi tydzień - drugi wzorek - łapki :)


Łapki miały wyjść z pazurkami ;P hehe i jak zwykle złoty akcent musiał być!:D

No i w końcu odpowiadam na pytania od Klaudii 

Smak z dzieciństwa? 
Wata cukrowa ! :D

Jak widzisz się za 10 lat? 
Już ostatnio pisałam - pani policjantka z mężusiem i dziećmi;P

Ulubiony kosmetyk? 
Puder matujący so clear od miss sporty

Ulubione blogi? 
Powiem tak - skoro obserwuję to znaczy, że lubię odwiedzać i czytać, ciężko mi wybrać jakieś "ulubione" 

Ulubiony film? 
Hahaha nie lubię pytań z serii ulubione, bo jestem osobą w takich kwestiach niezdecydowaną hah :D i ciężko mi wybrać jedną, dwie a nawet trzy ulubione rzeczy :D

Ulubiona piosenka?
W ostatnim czasie Jamal - Peron, poza tym Rihanna - Stay, Pink - Just give me a reason, blurred lines, pih- śmierć nas nie rozłączy i masa innych hehe :D

Ulubiony przedmiot szkolny?
hahaha jeśli chodzi o liceum to był to WOS, a jeśli chodzi o studia to powiem tak - jak dla mnie każdy przedmiot (na kierunku który de facto wybrałam i lubię) jest fajny jak jest fajnie prowadzony:)

Wymarzony kierunek studiów?
Studiuję socjologię - tak chciałam, oprócz tego chciałabym np. bezpieczeństwo narodowe 

Wymarzony samochód? 
Heheh np audi A8
A z takich bardziej dostępnych to audi TT albo bmw seria 1

Kraj, w którym chciałabyś zamieszkać?
Kocham Polskę ;) nie planuję wyprowadzki poza granice :)

Twoja największa zaleta i największa wada?

Zaleta: jestem oddana i lojalna wobec swoich bliskich.
Wada: strasznie złośliwy i czepliwy ze mnie człowiek..




11 komentarzy:

  1. E no ja tam pazurki widzę, ale potwierdzam rysowanie na kartce to zupełnie co innego niż rysowanie na paznokciach. :]
    Ostatnio jadałam watę cukrową nad morzem, wzięłam niebieską, nie wiedziałam czemu ludzie patrzą się na mnie jak na kretynkę. Farbowała :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci to wyszło :)
    Chcesz zostać policjantką? Odważnie, podziwiam :)
    Ja bym się bała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne !
    ____________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pazurki na łapkach wyszły super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie dosłownie z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne paznokietki, nie narzekaj :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń