Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

środa, 6 listopada 2013

Mini haul i klubowe mani

Cześć ! Dzisiaj w roli głównej pazurki do paznokciowego klubu Frambuesy :D
Ale najpierw moje "MEGA duże" zakupy haha, ostatnio muszę bardzo uważać z kasą więc jak już coś kupuję to jest to konieczność, a jakiekolwiek zakupki robię z kartką:)

Maszynki z Wilkinsona i woda brzozowa z Isany (akurat trafiłam na promocję 3,99) zobaczymy jak się sprawdzi na moim skalpie ;P boję się trochę tego alkoholu w składzie :D ale tyle się na Waszych blogach naczytałam, że spróbuję:) Bo Jantar póki co idzie w odstawkę.



Moja wizja była zupełnie inna, efekt końcowy mi się nie podoba xD ale co tam :D nie od razu Rzym zbudowano... 


22 komentarze:

  1. fajnie Ci wyszły te pazurki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ! Wszystkie dojdziemy do perfekcji w malowaniu :D niebawem ! :D

    Dziękuje za link i jak masz jakąś propozycje na nowy wzór to podeślij mi na emaila, będziemy głosować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę kupić tą wode, za taką cene to aż grzech nie skorzytać :) trochę się obawiam alko w skłądzie :( a pazurki? Swietne, gratuluje precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żużyłam już jedną butlę tej wody brzozowej i kupiłam następną. Jest naprawdę godna uwagi i o dziwo ten alkohol w składzie nie ma wpływu na skalp - tzn. nie podrażnia go, a poza tym zapach jest ładny i nie czuć tego alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  5. wodę brzozową też chcę wypóbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, a lakier czerwony boski ma kolor :)
    PS Ja robię linerem o wiele bardziej krzywe linie ;) Ty zaszalałaś ze wzorkiem, ja zostałam przy klasycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę jeszcze poćwiczymy to zobaczysz jakie cuda będziemy tworzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne paznokcie! Dobre trójkąty nie są złe! :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co Ty chcesz od tych paznokci?! Dobre są! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po dwóch próbach mojego mani jak sobie nie kupię jutro tasiemek do robienia prostych linii to zwątpię. :]
    Fajne kolorki dobrałaś lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne kolory, tak jak Joko uwazam, ze polaczenie jest fajne:) złoty srodek super wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauroczyły mnie Twoje prace, jesteś mega zdolna! :)) Oddaj trochę talentu. :P
    Z przyjemnością obserwuję, i będę wpadać tu częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny mani :)
    u mnie woda brzozowa średnio się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobienie paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się podobają ;) Ładnie dobrane kolory, a po to właśnie jest klub żebyśmy się nauczyły malować lepiej. Tobie i tak wyszło świetnie ;) Ja za swoje biorę się jutro.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje pierwsze trójkąty też mi się nie podobały ;)
    Pięknie dobrałaś kolory - czerwony, złoty i czarny to zawsze dobre trio ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie, ładnie:) Może chciałabyś wziąć udział w moim projekcie? Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No dokładnie - nie od razu Rzym zbudowano ;)
    Wzorek Ci wyszedł całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń