Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

niedziela, 24 listopada 2013

Wczorajsze Rossmannowskie zakupy, sweterek i paznokciowe wyzwanie!

Dzisiaj mam dosyć leniwy dzień, chociaż dobra - wczoraj wcale nie było lepiej, chociaż udało mi się ogarnąć parę rzeczy na za tydzień i zacząć esej, którego napisanie dzisiaj mi w ogóle nie idzie, może dlatego, żeby cokolwiek więcej napisać muszę obejrzeć dokument, który mnie jakoś specjalnie nie ciekawi, motywuje mnie tylko fakt, że wystarczy napisać 1-2 strony. 
Wczoraj nie ćwiczyłam, dzisiaj miałam trening w postaci godziny jazdy konnej, znowu! Cieszę się bo już drugi raz udało mi się w przeciągu dwóch miesięcy tam wyskoczyć, co dla mnie jest naprawdę dużą radością, a tak się składa, że moooże uda mi się częściej jeździć na konie/do koni :) 
Z takich ciekawostek to dzisiaj mija 12 miesięcy - czyli mamy rocznicę z TŻ, szkoda, że spędzamy ten czas osobno, ale z drugiej strony już za tydzień się zobaczymy (dlatego czekają mnie jeszcze jedne małe zakupy - chcę kupić jakąś sukienkę:))

Mimo, że nie planowałam jakoś konkretnie zakupów w Rossmannie, tak się jakoś złożyło, że razem z mamą skorzystałyśmy z oferty -40%
(na zdjęciu są tylko moje zakupy, mama lepiej zaszalała)

 Kolejny Wibo Eliksir - tym razem kolor 03, taki odważny fuksjowy, przy czym czuję się w nim chyba lepiej niż w czerwieni! :) chociaż chyba do kompletu dokupię jeszcze kolor 07 (moja mama kupiła sobie też nudziaka 05 i ciemniejszy kolor 02)
Kupiłam sobie też brązowy eyeliner (również Wibo) z drobinkami, wygląda na oku bardzo ładnie, naturalnie, do brązów z których często korzystam i na co dzień jak znalazł. Do tego już wiem, że się lepiej sprawuje niż jego brat electric blue od Wibo :)


Cały czas szukam ładnego sweterka w kolorze miętowym, póki co jeszcze nie znalazłam takiego, który by mnie urzekł, ALE w Vero Modzie znalazłam różowy odpowiednik - w bardzo fajnej cenie (39.99) i nie mogłam go nie wziąć, może i kolor dosyć ostry (chociaż zdjęcie nieco przekłamane - w rzeczywistości trochę jaśniejszy) ale szukam ostatnio kolorów, już mam dosyć czerni, brązów i szarości w mojej szafie:)


No i na koniec paznokcie do klubu ;) Moje kropy koślawe hahah :D aleee nie miałam czym ich zrobić, to w rękę mi wpadła końcówka jednego z pędzli heh

Chyba idę się położyć i trochę zrelaksować. Co do eseju to mam czas jeszcze jutro ;D damy radę;)


18 komentarzy:

  1. Sweterek i pomadka w super kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor szminki dla odważnych, myśle że tobie będzie pasował

    OdpowiedzUsuń
  3. szukałam tego odcienia szminki, ale u mnie wszystkie pootwierane były :(

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba upoluję taką :D a sweterek cudnaśny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałam kupić w piątek szminkę, ale wszystkie były zniszczone (tj. połamane, powciskane, pogniecione- wyglądały obrzydliwie).

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne paznokcie. Eliksiry bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam brązowego eyelinera :). Z Wibo miałam czarny i moim zdaniem jak za tę cenę to niezły kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor sweterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ochotę na tę szminkę ale byłam w 2 rossmanach i wszystko było wymacane

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Wibo Eliksir to chyba mam gust Twojej mamy bo też mam 05 i 02 :D Ten eyeliner mnie ciekawi bo też maluję oczy głównie na brązy :) Sweterek w fajnej cenie, aż kusi żeby pójśc do Vero Mody!

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie wyszły super :) i gratuluję rocznicy :* :) cieszę się, że jesteś szczęśliwa, a odległość nic nie znaczy!! :)
    ja też muszę kupić sukienkę, mamy Christmas Party w pracy i trzeba wreszcie wyglądać jak człowiek, a nie łazić w tym cholernym polarze z Tesco :P

    OdpowiedzUsuń
  12. tak patrzę i myślę sobie, że komentarz, który miałam wystawić Tobie wystawiłam komuś innemu :P tak to jest jak się ma otwartych pięćtysięcy okienek jednocześnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kropki wyszły Ci świetne, bardzo mi się podoba to, że są rożnej wielkości i trochę się różnią kształtem, a przy tym idealnie pasują do siebie :D
    Ja w Ross kupiłam tusz i 5 lakierów ;) W planach jeszcze eyeliner i róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor szminki! Poszukam jej dzis w rossmanie :) zapraszam do udzialu w swiatecznym kalendarzu paznokci! bedzie mi milo jesli dolaczysz i dodasz chociaz jeden post o takiej tematyce :) szczegoly na treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wibo mam siódemkę i bardzo lubię :)
    Świetny kolor tego sweterka i jaka fajna cena :D

    OdpowiedzUsuń