Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

niedziela, 23 lutego 2014

Recenzja: Zimowy krem do rąk, regenerujący, Cztery pory roku

W ostatnim czasie moje dłonie potrzebują naprawdę mocnej ochrony i nawilżenia. Cóż, ćwiczenia, podciąganie, hantelki wpływają na to, że skóra moich dłoni jest wysuszona i tworzą się odciski. Jak sobie poradził ten krem ? Zapraszam do czytania !

Cztery pory roku
Zimowy krem do rąk, regenerujący
żurawina, miód i mleko


Od producenta:
Zimą skóra rąk wymaga szczególnej pielęgnacji. Wiatr, mróz i duże różnice temperatur nasilają utratę wody i uszkodzenie warstwy lipidowej naskórka, co wywołuje uczucie dyskomfortu i nadmierne przesuszenie.

Natłuszczający krem do rąk o działaniu regenerująco-ochronnym, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni w okresie zimy.

Skład:


 Opakowanie: Nieduża, poręczna tubka. Krem łatwo z niej wycisnąć. Nie otwiera się w torebce. Wygląd pozostawiony w zimowym klimacie. Skromnie, bez fajerwerków.
Zapach: Kupiłam między innymi dla tego zapachu, słodkawy, lekko kwaskowaty (jak to żurawina). Na dłoniach zmienia się zapach na delikatniejszy.
Konsystencja: Kremowa, nie za gęsta nie za rzadka. Wchłania się bardzo szybko.
Działanie: Dobre, aczkolwiek nie rewelacyjne. Nie radzi sobie do końca z problemem moich dłoni. Nawilżenie nie trwa zbyt długo (no na pewno nie 24h jak jest pokazane na opakowaniu). 


Opinia: Przyzwoity kremik, dla niezbyt wymagających dłoni. Ładnie pachnie, jest niedrogi, do torebki jak znalazł. Jeżeli jednak potrzebna jest mocniejsza regeneracja i ochrona to trzeba sięgnąć po coś innego.
Ocena: 3+/5

7 komentarzy:

  1. Moje dłonie nie są wymagające, więc może u mnie spisałby się lepiej :) Póki co mam kilka kremików do wykorzystania- może i ten wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten krem, ale w zestawie był jeszcze peeling. Rzeczywiście jak się użyje obu produktów, to efekt genialny :) natomiast sam krem, to tak jak Ty na 3,5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem to chyba jest taki na tegoroczną zimę (której praktycznie w ogóle nie było) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ;) natomiast mam krem z Flosleku i go kocham ♥ także zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremik taki w sam raz na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale nie mam bardzo wymagających dłoni, więc sprawdziłby się u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go w zeszłym roku. lubiliśmy się ;)

    OdpowiedzUsuń