Strona głównapunkcikRecenzjepunkcikWspółpracapunkcikWszystko inne

środa, 5 marca 2014

Tuszowe nowości !

No witam ! Powoli wszyscy się uspokajają po mojej metamorfozie, chociaż się jeszcze okaże jak pójdę na trening, ale to dopiero w przyszłym tygodniu bo jestem chora, no i opinię ludzi na uczelni, ale to się dowiem w piątek :D No i czekam na opinię swojego TŻ, ale on stwierdził, że się najobszerniej wypowie jak się zobaczymy (ale to dopiero za tydzień).

Dzisiaj w końcu poszłam do lekarza, standardowy zestaw przeciwzapalny, ostre zapalenie błony śluzowej nosa, no niby jakoś specjalnie nie cierpię, ale zdecydowanie bardziej wolę być w 100% zdrowa, poza tym zrobiłam dzisiaj małe zakupy, po pierwsze kwestia kuchenna czyli ryż, kasze, jogurty, kupiłam też truskawki (na dzisiejszy jogurt/smoothie truskawkowe), który sobie zrobiłam, no i kupiłam awokado, na kolacje planuję jajecznicę z TEGO przepisu :)

No ale głównym planem zakupowym był tusz, a właściwie tusze do rzęs :)
Więc oto Rossmanowskie łupy: 


Moje aktualne tusze na wykończeniu więc trzeba było uzupełnić braki:)

Jutro się wezmę za jakieś recenzje :) 

Miłego dnia:*

Instagram

15 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten tusz z lovely, a tego czerwonego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żółty i był całkiem fajny jednak to niego nie wrócę bo lubię testować nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego, ale czytałam pochlebne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz z Lovely, jeśli nie oczekujesz kruczo czarnych bardzo mocno podkreślonych rzęs to powinnaś być z niego zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewnoe wszystkim się spodoba nowa fryzurka ! :) Ja też ostatnio byłam na takich "mlecznych" zakupach :)
    Zdrowiej szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem chora, ale dla odmiany ja na gardło :] W sumie wkurzający katar też mam.
    Nie martw się, Tżetowi na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely miałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak się te tusze sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten żółtek jest świetny tylko dość szybko zasycha ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ostatnio reklamę tego tuszu z rimmela, ma ciekawie wyglądajacą szczoteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaraz zajrzę do przepisu, ja leżę w łóżku i z trudem poruszam ręką. jestem chyba bardziej chora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się kuruj. Ja w sumie bardziej przeziębiona, jednak tak jak pisałam przy treningach mi to nie pomaga :D

      Usuń
  12. Lovely miałam i daje świetny efekt, szkoda, że szybko wysycha ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tusz Lovely i jak dla mnie bardzo szybko wyschnął.

    OdpowiedzUsuń